Jak, spośród bogatej oferty, wybrać dobrą firmę pozycjonerską? Wiele z nich ma przekonującą ofertę, część z nich nawet zwraca się do nas sama z propozycją wypozycjonowania strony. Niektóre firmy posuwają się nawet do tego, że z własnej inicjatywy wykonują audyt i podsyłają go nam na maila. Ten na pierwszy rzut oka precyzyjnie przeprowadzony zabieg pozwala nam określić, czy nasza strona jest dobrze zbudowana i czy ma szansę zająć wysokie miejsce w Google. Pamiętajmy jednak, że aby przeprowadzić rzetelny audyt, firma powinna mieć dostęp do panelu. Dopiero, gdy ma się wgląd w budowę strony, można sprawdzić, co można z nią zrobić. Zrobienie audytu przy pomocy zwykłej strony internetowej, bez dostępu do kodu strony nie oddaje sytuacji strony i możliwości, jakie może uzyskać. To dlatego audyt przeprowadzony tylko na podstawie adresu www jest nierzetelny. Zwracającą się do nas w ten sposób firmę możemy uznać za niefachową i zwrócić do innej. Pytanie tylko – jakiej? Z pewnością nie takiej, która chwali się niezwykłą ilością klientów, jak np. 1000 czy 2000. Pozycjonowanie to zajęcie wymagające nieustannej pracy i skupienia. Działania związane z pozycjonowaniem zajmują pozycjonerowi SEO bardzo dużo czasu. Jedna osoba jest w stanie pracować maksymalnie przy 25 firmach. W przeciwnym razie jej wydajność spada lub pojawiają się zaniedbania. Firma obsługująca 1000 czy 2000 firm musiałaby zatrudniać około 40 specjalistów, a takie firmy po prostu w Polsce nie istnieją. Wybierając firmę pozycjonującą, warto zwrócić uwagę właśnie na te aspekty, ponieważ tylko wtedy możemy liczyć na rzetelność. |